|
|
![]() |
|
|||||||
| Hard- en Software Is je videokaart kapot? Wil die ene game maar niet installeren? Wellicht kan hier iemand je helpen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
I Frag Fatal1ty
|
Hey guise!
Ik heb per ongeluk wat mapkes ge shift+deleted waardoor ik ze dus mooi kwijt ben. Aangezien opnieuw downloaden van die shit (paar series van 20+ afleveringen in fuckin' HD) nogal reet is, vroeg ik me af of er een manier is om die zooi terug te halen. Je hoort altijd dat de FBaaaight dat soort dingen gewoon kan, is er software voor om het uit je cache te plukken ofzo?
![]() "You know, sometimes I wish I did a little more with my life instead of hanging out in front of places selling weed and shit. Like, maybe be an animal doctor. Why not me? I like seals and shit. Or maybe an astronaut. Yeah. Like, be the first motherfucker to see a new galaxy, or find a new alien lifeform... and fuck it. And people'd be like, "There he goes. Homeboy fucked a Martian once." |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hail For Me
|
Hm, ik heb altijd het idee dat dit echt puur iets uit televisie series is
En als het al kan is de software waarschijnlijk nergens te downloaden... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ownage PRO Member
|
Wat de FBI gebruikt zal je vast niet online vinden nee, maar er is genoeg software die data kan retrieven. Meeste programma's moet je wel voor betalen though. Of zo'n leuke trial: kijk, hier is je shit. Wil je het hebben? Dan moet je dokken.
![]() ![]() ============================================= "I can't know for sure how things worked out for us No matter how hard it gets, you have to realize We weren't put on this earth to suffer and cry We were made for being happy So be happy -- for me, for you Please" Laatst gewijzigd door TranceKuja : 7 april 2010 om 13:23. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
I Frag Fatal1ty
|
Trials zijn altijd te kraken, dus links appreciated if ye haves, anders zoek ik zelf wel effe.
![]() "You know, sometimes I wish I did a little more with my life instead of hanging out in front of places selling weed and shit. Like, maybe be an animal doctor. Why not me? I like seals and shit. Or maybe an astronaut. Yeah. Like, be the first motherfucker to see a new galaxy, or find a new alien lifeform... and fuck it. And people'd be like, "There he goes. Homeboy fucked a Martian once." |
|
|
|
|
|
#5 |
|
I Frag Fatal1ty
|
UPDATE lol
Dag heren, ik heb een nieuw probleem. De PC waarop ik hier werkte (zit nu niet thuis) geeft geen fatsoenlijk signaal meer aan de monitor. Aangezien ik al nieuwe kabels en adapters geprobeerd heb en andere monitoren idem dito, is de enige logische conclusie: videokaart. Not that I care, het is niet mijn PC. Waar ik wel om care is dat daar allemaal na te kijken materiaal voor Aniway op staat die ik op een Mac niet kan downloaden / openen. Nou kan ik een laptop van thuis meeplukken om alles alsnog te regelen, maar als ik niet bij het na te kijken materiaal kan, ben ik de lul. Is er een manier om alsnog bij mijn gegevens op die PC te komen als ik geen aars kan zien?
|
|
|
|
|
#6 |
|
High Skilled
|
Het kan ook je ram zijn. Als 1 reepje kapot is of er niet goed inzit geeft hij ook zwart beeld.
En je kan gewoon toch de hardeschijf in een andere pc stoppen? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
I Frag Fatal1ty
|
Die ik niet heb ja. Als het mijn PC was, dan was er niet zo'n probleem. Had ik gewoon m'n externe HD uit elkaar gepield en verwisseld met m'n interne. Maar ja, niet thuis = lol.
EDIT: waarmee ik je niet heb bedankt voor de RAM-tip, da's wel een goeie. Zijn er manieren waardoor ik dat kan bevestigen?
![]() "You know, sometimes I wish I did a little more with my life instead of hanging out in front of places selling weed and shit. Like, maybe be an animal doctor. Why not me? I like seals and shit. Or maybe an astronaut. Yeah. Like, be the first motherfucker to see a new galaxy, or find a new alien lifeform... and fuck it. And people'd be like, "There he goes. Homeboy fucked a Martian once." Laatst gewijzigd door Neo Jericho : 8 mei 2010 om 17:58. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
High Skilled
|
Probeer eerst (als je 2 reepjes hebt) de pc op te starten met 1 reepje en daarna de andere. Het kan ook zijn dat ze beide kapot zijn. Dan is de enige mogelijkheid om er achter te komen door een ander setje er in te steken.
Maar het kan aan zo veel liggen. Mijn voeding was een keer soort van ontploft en moest ik dus een nieuw moederbord en RAM geheugen. gelukkig viel dat wel onder de garantie. Maar voor je data probleem kan ik niet een andere oplossing bedenken. |
|
|
|