OwnageMyOwnForum
Zoeken Zoeken  

Ga terug   Ownage Forum > Ownage On-topic > Algemeen
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Algemeen Praat hier over alles en nog wat, zolang het maar IETS met gaming te maken heeft.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 juni 2010, 21:58   #21
PBz0r
The Messiah Served Me

PBz0r's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar PBz0r
Standaard

Nintendo had de meeste verrassingen en nieuwe aankondigingen, Sony had de meeste Gabe Newells, David Jaffes en Kevin Butlers.

---------------------
PSN: PBz0r
Wii FC: 0740-6222-9509-7117
SSBB: 1461-7683-3199
PBz0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2010, 22:54   #22
Neo Jericho
I Frag Fatal1ty

Neo Jericho's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Neo Jericho Stuur een bericht via Skype™ naar Neo Jericho
Standaard

Sony was beschamend, die Kevin Butler had op mogen hoeren. I don't mind some humor in my briefings, maar dit ging echt te ver, met te veel stijlloos moddergooien waarvan ik hoopte dat alle partijen (en zeker Sony) er inmiddels wel klaar mee waren. Maar nee dus, en dat valt me, zeker gezien de andere twee het niet deden, vies tegen.
Also, teveel gelul, te weinig games, glaring flaws in arguments, de games die ik zag waren maar weinig spectaculair / oud nieuws. Moet zeggen dat er wel een paar titels tussen zaten waarvan ik had 'aw yeah' zoals Twisted Metal en bij Patapon 3. Magoe. Wel fijn dat die vetklep Gabe Newell eindelijk door het stof is gegaan, want je kan duizend keer koppig en arrogant zijn, de financiën zijn ook belangrijk. En let's be honest, financieel gezien gaat het Valve niet echt voor de wind. Portal 2 zag er dope uit though.

Nintendo vond ik onverwacht sterk, ik werd echt omver gekegeld door de 3DS. Nou kan ik het wat objectiever bekijken, maar zelfs dan denk ik: okee, toffe shit, ik wil 'm. En ook de Wii games waren sterk, met als dieptepunt... Zelda. Als je donkere artwork toont die hint naar een Twilight Princess stijl (wat ik persoonlijk heel erg waardeer), en je komt met deze fleurige shit aan? Kijk, de screenies zien er verdomde goed uit, de gameplay is een gevalletje 'eerst ff spelen voor oordeel', maar ik krijg alsnog het gevoel wéér een trap in m'n klootjes te hebben gekregen van Ninty. Alwéér, en het is dat gevoel dat ook blijft overheersen.
Tja, de games. What can I say? Kirby zag er dope uit, Golden Sun 3 zag er dope uit, bij Donkey Kong Country sprong ik op m'n stoel, dus tja. Dat zat dit jaar erg goed. Also, 3DS, die zie ik echt wel zitten. Nog even kijken hoe het werkt, maar de gameaankondigingen (nieuwe MGS, Paper Mario, Resident Evil, Kingdom Hearts, Layton, need I go on?) maakte mij een blij menneke. Metroid en Zelda voor de Wii twijfel ik aan, wat voor flagship franchises nogal dodelijk is. Also, F-Zero where? Breakin' my balls Ninty, breakin' my balls.

"You know, sometimes I wish I did a little more with my life instead of hanging out in front of places selling weed and shit. Like, maybe be an animal doctor. Why not me? I like seals and shit. Or maybe an astronaut. Yeah. Like, be the first motherfucker to see a new galaxy, or find a new alien lifeform... and fuck it. And people'd be like, "There he goes. Homeboy fucked a Martian once."
Neo Jericho is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2010, 17:46   #23
PBz0r
The Messiah Served Me

PBz0r's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neo Jericho Bekijk bericht
Sony was beschamend, die Kevin Butler had op mogen hoeren. I don't mind some humor in my briefings, maar dit ging echt te ver, met te veel stijlloos moddergooien waarvan ik hoopte dat alle partijen (en zeker Sony) er inmiddels wel klaar mee waren. Maar nee dus, en dat valt me, zeker gezien de andere twee het niet deden, vies tegen.
Also, teveel gelul, te weinig games, glaring flaws in arguments, de games die ik zag waren maar weinig spectaculair / oud nieuws. Moet zeggen dat er wel een paar titels tussen zaten waarvan ik had 'aw yeah' zoals Twisted Metal en bij Patapon 3. Magoe. Wel fijn dat die vetklep Gabe Newell eindelijk door het stof is gegaan, want je kan duizend keer koppig en arrogant zijn, de financiën zijn ook belangrijk. En let's be honest, financieel gezien gaat het Valve niet echt voor de wind. Portal 2 zag er dope uit though.
Waar gingen ze moddergooien dan? Ik zal wel niet op hebben gelet want het werd op een gegeven moment een beetje saai en ik keek voetbal, maar het enige (indirecte) gemoddergooi op de hele E3 dat ik heb meegekregen was Nintendo's commentaar op 3D brilletjes en dus Sony. Die speech van Kevin Butler vond ik eigenlijk wel wat hebben en bevestigde alleen maar dat Sony zichzelf dit keer wilde profileren als "de laatste consolefabrikant voor de hardcore". Wat mij en toch velen van jullie moet bevallen.

Over Gabe en Portal 2: ik heb Portal 1 een tijdje terug eindelijk gespeeld en ik vond het nogal tegenvallen (portals zijn het beste idee ooit, maar first-person puzzelgames zijn het slechtste) dus de game interesseert mij verder weinig. Het grote nieuws was dan ook niet dat Portal 2, maar Steamcloud naar de PS3 komt. Ik durf zelfs te wedden dat Sony geen cent hoefde te betalen om Gabe op het podium te krijgen; dat een consolefabrikant Steam wil integreren in haar systeem is, after all, een geweldige overwinning voor Newell en Valve en één die niemand zag aankomen. En zoals Gabe zelf in andere bewoording ook al aangaf: Microsoft zou zoiets nooit doen. Wat mij betreft Sony 1 Microsoft 0.

Maar inhoudelijk viel het inderdaad net wat tegen. Geen Last Guardian, geen Agent, geen Versus XIII (TGS?), niet eens Resistance 3.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neo Jericho Bekijk bericht
Nintendo vond ik onverwacht sterk, ik werd echt omver gekegeld door de 3DS. Nou kan ik het wat objectiever bekijken, maar zelfs dan denk ik: okee, toffe shit, ik wil 'm. En ook de Wii games waren sterk, met als dieptepunt... Zelda. Als je donkere artwork toont die hint naar een Twilight Princess stijl (wat ik persoonlijk heel erg waardeer), en je komt met deze fleurige shit aan? Kijk, de screenies zien er verdomde goed uit, de gameplay is een gevalletje 'eerst ff spelen voor oordeel', maar ik krijg alsnog het gevoel wéér een trap in m'n klootjes te hebben gekregen van Ninty. Alwéér, en het is dat gevoel dat ook blijft overheersen.
Tja, de games. What can I say? Kirby zag er dope uit, Golden Sun 3 zag er dope uit, bij Donkey Kong Country sprong ik op m'n stoel, dus tja. Dat zat dit jaar erg goed. Also, 3DS, die zie ik echt wel zitten. Nog even kijken hoe het werkt, maar de gameaankondigingen (nieuwe MGS, Paper Mario, Resident Evil, Kingdom Hearts, Layton, need I go on?) maakte mij een blij menneke. Metroid en Zelda voor de Wii twijfel ik aan, wat voor flagship franchises nogal dodelijk is. Also, F-Zero where? Breakin' my balls Ninty, breakin' my balls.
Nieuwe MGS? De enige MGS-titel voor 3DS is volgens mij Snake Eater. Wat ook omgwtfbbq is maar toch. Kingdom Hearts lijkt een 3D port van het origineel. Ik had het leuker gevonden als ik het 3D effect werkelijk had kunnen zien tijdens de conferenties (ook, of eigenlijk vooral, bij Sony) maar toch ben ik lichtelijk hyped voor de 3DS.

Zelda lijkt niet echt naar een hoger plan te worden getild inderdaad. Maar goed die hele serie doet me toch niets. As for DKC, het is niet van Rare dus wie weet maakt Retro er iets beters van, maar als ze alleen mooiere graphics toevoegen aan het DKC-concept en Dave Wise niet de muziek doet dan mag die hele titel ophoepelen. Ja ik vond het ook een aangename verrassing maar ik kan niet langer dan drie seconden uitkijken naar het vierde deel in een overgewaardeerde 2D platformer-reeks. Bij Kirby wordt het ook afwachten of het leuk blijft en GoldenEye wordt helemaal niets.

---------------------

Laatst gewijzigd door PBz0r : 17 juni 2010 om 17:50.
Oud 17 juni 2010, 18:07   #24
TranceKuja
Ownage PRO Member

TranceKuja's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar TranceKuja
Standaard

"You'll be sucked."

Working at Konami must be the best job ever.

=============================================
"I can't know for sure how things worked out for us
No matter how hard it gets, you have to realize
We weren't put on this earth to suffer and cry
We were made for being happy
So be happy -- for me, for you
Please"

Laatst gewijzigd door TranceKuja : 17 juni 2010 om 18:09.
TranceKuja is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2010, 21:14   #25
Nickienator
Rampage

Nickienator's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Nickienator
Standaard

Is er een stream van de volledige persconferentie van Konami?

En betekent alle genres voor Dance Masters dat de Westerse release ook J-Pop krijgt?
Oud 17 juni 2010, 21:53   #26
PBz0r
The Messiah Served Me

PBz0r's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nickienator Bekijk bericht
En betekent alle genres voor Dance Masters dat de Westerse release ook J-Pop krijgt?
Wat het betekent is dat ze drie man een keyboard hebben gegeven die momenteel met een aantal verschillende voorgeprogrammeerde soundbytes werken die R&B, Eurobeat en African heten. Want African is een muziekgenre. In Japan.

Ik weet het niet.

---------------------
Oud 20 juni 2010, 01:55   #27
Hyper.Inferno
High Skilled

Hyper.Inferno's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar Hyper.Inferno Stuur een bericht via MSN naar Hyper.Inferno
Standaard

E3 was de shit.
Maar die nieuwe xbox, vind em er wel vet uitzien en coole features hebben en alles, maar is het mogelijk om de savegames van je oude hdd over te zetten naar de nieuwe 250gb?
Heb nl gelezen dat het apparaat geen MU slot heeft wat ik wel jammer vind, sinds het op die manier makkelijk was om je profiel + saves mee te nemen naar vrienden etc.

Hyper.Inferno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2010, 11:27   #28
F.Frerix
High Skilled

F.Frerix's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar F.Frerix
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hyper.Inferno Bekijk bericht
E3 was de shit.
Maar die nieuwe xbox, vind em er wel vet uitzien en coole features hebben en alles, maar is het mogelijk om de savegames van je oude hdd over te zetten naar de nieuwe 250gb?
Heb nl gelezen dat het apparaat geen MU slot heeft wat ik wel jammer vind, sinds het op die manier makkelijk was om je profiel + saves mee te nemen naar vrienden etc.
Tegenwoordig kun je je save transferen naar elk soort USB-opslag

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.6.4
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.