|
|
![]() |
|
|||||||
| Retro Ben jij verslaafd aan oude 8-bit en 16-bit machientjes, of zoek je het nog ouder op met de pong-machine? Praat hier over vanalles en nog wat, zolang het maar retro is. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
n00b
|
Op koninginnedag is er een hoop oud spul te vinden en dus ook oude consoles en games. Dus zijn er nog mensen hier die wat vet spul hebben weten te scoren.
Mij is het in ieder geval gelukt om voor iets meer dan 50 euro een heel wat spul te scoren. Ik heb nu een nes met 2 controllers, lightgun, mario/duckhunt en een of andere vaag racespel van square. Een N64 Pikachu edition met twee controllers waar van de pookjes gewoon nog goed waren en de spellen Banjo-Kazooie en 1080 Snowboarding. De PS1 games Abe's Odesy en Tekken 3 compleet met boekjes. En ook nog een bijna nieuw exemplaar van Kid Icarus voor de Gameboy (echt alles zat nog in het niet eens bekraste doosje). |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kill By Sight
|
kijk, dat noemen ze nou nog is een goede vangst
![]() Ik heb gister me eerste echte non-verplichtende vakantiedag ingezet dus benniet weg geweest geen trofeeën voor mij dus ![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ownage PRO Member
|
Voor een (goedwerkende) NES alleen al kun je al wel 50 euro vangen tegenwoordig. Nette vangst dus idd. :>
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
The Messiah Served Me
|
Wauw, ik wou dat ze dat spul bij mij in de straat ook verkochten. Ik ben niet verder gekomen dan Prince of Persia voor 2 euro. Wat ook leuk is.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hail For Me
|
Ik heb helaas de hele dag moeten werken, en heb niet kunnen rondkijken.... Nja zo'n dagje verdiend natuurlijk wel extra goed....
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
High Skilled
|
2 jaar geleden had ik een NES met 2 contr. en Mario/Duckhunt (edit
en Gauntlet voor 2 euro gescoord... Misschien een keer doorverkopen ![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
1337 Gamer
|
Bij mij waren het vooral kinderen die hun oude speelgoed buitengezet hadden. Games lagen er wel, maar heb eigenlijk alleen oude PC games gezien.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
High Skilled
|
(Sorry voor het reviven van een oud topic. Naja boeiend)
Ik heb gescoord: Mega Man 2 (NES) voor 2 EURO! (Op internet al snel 10-20 euro) Resident Evil 4 (PS2) voor 3 euro (Ook normaal al snel 15 euro) en mijn trofee: Een nieuwstaat boxed Sega Megadrive voor 20 euro!!! Dus gewoon in doos met alle handleidingen en folders. De controllers zijn simpelweg ongebruikt, dus geen enkele beschadiging of wat dan ook o_0 Op internet wordt al snel 50-60 euro of meer geboden voor een boxed Sega Megadrive... ik ben zo trots op mezelf ![]() |
|
|
|
|
|
#9 |
|
I Frag Fatal1ty
|
Keeeeristus, Frerix. Nice man! =D
![]() "You know, sometimes I wish I did a little more with my life instead of hanging out in front of places selling weed and shit. Like, maybe be an animal doctor. Why not me? I like seals and shit. Or maybe an astronaut. Yeah. Like, be the first motherfucker to see a new galaxy, or find a new alien lifeform... and fuck it. And people'd be like, "There he goes. Homeboy fucked a Martian once." |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Spambot
|
4 fantasieboeken in goede staat en dan voor 37 euro (alleen is deel 1 van een andere saga dan de rest hurr)
een katanaset van 3 "messen" voor 15 euro.
|