|
|
![]() |
|
|||||||
| Fun, Filmpjes en Flauwe dingen Even lachen? Plaats hier alle lachwekkende filmpjes en flauwe websites die je tegenkomt. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Warlord
|
Sommige van jullie hebben de post van Net iets anders al wat gezien van ons. Maar ditmaal geen flauwe presentatie humor of mensen in de zeik nemen. Neen, we hebben onze eerste korte film geschoten. En we zijn nu bezig met een lange film. Zie hieronder de korte film en daaronder de teaser van de nieuwe film. Graag reacties. beiden in High Def kijken dan komt het beter over. Thanks!
En ja, dat ben ik in de hoofdrol En de teaser Kijk ook even op onze website waar je meer filmpjes kan vinden: www.carefaceproduction.com Laatst gewijzigd door Loco : 4 januari 2010 om 20:55. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
T2000
|
Hmmz ik moet zeggen dat ik Hard Boiled wat saai vind... Wel ontzettend vette camerapunten en nette effecten! Maar ik miste een beetje dat 'Haha' of 'WOW!' gedeelte, dunno. Die teaser ziet er wel goed uit!
Ik prefeer echter de droge 'Net iets anders' shit van Ucee ![]()
|
|
|
#3 |
|
Warlord
|
Het is inderdaad wel heel anders dan de Net iets anders bits. We willen gewoon televisie maken dat ons ligt. Ik zou inderdaad ook wel meer Net iets anders willen doen. Alleen er is al heel veel gedaan, denk bijvoorbeeld aan 6pack en Tequila..
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Warlord
|
Hard Boiled vond ik wel dope gemaakt!
Maar je drinkt f*cking veel Red Bull ofniet? ^^ En je had nog genoeg lucifers ipv 1: Voortaan niet uit het doosje halen en naast je Hawai pizza doos leggen. [zie: 8:06](a)
|
|
|
#5 | |
|
Warlord
|
Citaat:
. Ach zo'n foutje kan wel denk ik, eerste keer film gemaakt ![]() |
|
|
|